معرفی دانشگان سیدنی
 
درباره وبلاگ


سلام علی هستم در این وبلاگ از سعی و تلاشم در راه رسیدن به آرزوهام براتون می نویسم می خوام تو این مدت حسم رو با شما به اشتراک بذارم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهاجرت به ساحل ماسه های طلایی و آدرس alisanta.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 17843
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



مهاجرت به ساحل ماسه های طلایی




این دانشگاه که در شهر سیدنی واقع گردیده به عنوان اولین دانشگاه استرالیا محسوب می‌شود که در سال ۱۸۵۰ تأسیس شد. امروزه این دانشگاه با داشتن تنوع در رشتههای تحصیلی و بهره‌مندی از کادر مجرب و کارآزموده، اساتید و محققان، دانشجویان زیادی را از سراسر نقاط دنیا به خود جذب می‌نماید. دانشگاه سیدنی با توجه به قرار گرفتن در شهر زیبا و مدرن سیدنی، توان مالی در زمینه تحقیقاتی بسیار بالا و قرار گرفتن در میان ۵۰ دانشگاه برتر جهان از لحاط علمی و اعتباری یکی از بهترین دانشگاههای استرالیا و حتی جهان بوده و ترکیبی از دانشجویان از حدود ۷۰ کشور جهان در آن مشغول به تحصیل و پژوهش هستند. از جمله رشته‌هایی که در این دانشگاه تدریس می‌گردد می‌توان: کشاورزی، تغذیه، منابع طبیعی، هنر، معماری، اقتصاد و بازرگانی، مهندسی، حقوق، پزشکی، دندان‌پزشکی، پرستاری، داروسازی، علوم، دام‌پزشکی و موسیقی را نام برد. این دانشگاه در طول تحصیل خدمات ارزنده‌ای به دانشجویان ارائه می‌نماید و آنها را در امر ادامهٔ تحصیل تشویق می‌کند.

Usyd Clock Tower.jpg

این دانشگاه افتخار آن را دارد که عنوان اولین دانشگاه ساخته شده در استرالیا را داشته باشد. در سال ۱۸۵۰ میلادی (۵۷ سال قبل از انقلاب مشروطه ایران) در ایالت New South Wales واقع در جنوب شرقی استرالیا در شهر سیدنی ساخته شده‌است. این دانشگاه عضو گروه هشت (دانشگاههای مطرح استرالیا)، عضو AC۲۱ (شبکه بین‌المللی تعلیم، تحقیق و سازمانهای صنعتی در آسیا، ایالات متحده و اروپا)، عضو APRU و عضو WUN (شبکه بین‌المللی ۱۶ دانشگاه تحقیقاتی دنیا) می‌باشد. در حال حاضر دارای ۹ پردیس بوده و در کل ۱۲ دانشکده در زیر مجموعه خود دارد. اطلاعات دانشجویان خود را با دانشگاههای ملبورن و کوینزلند از استرالیا و دانشگاه آکسفورد از بریتانیا مبادله می‌کند. همچنین تجربیات خود را با دانشگاههای UCL و ادینبورگ از بریتانیا و دانشگاه هونگ کنگ به اشتراک می‌گذارد. در حال حاضر ۴۵۱۸۲ دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل می‌باشند که از این تعداد ۳۶۱۹۹ نفر دانشجوی بومی و ۸۹۸۳ نفر دانشجوی بین‌المللی می‌باشند. تعداد ۳۰۵۶ نفر کارمند رسمی در این دانشگاه مشغول کار هستند و همچنین این دانشگاه بیش از ۲۰۰ انجمن دانشجوئی، ۴۰ کلوپ ورزشی و ۳۲۸ آزمایشگاه در حال استفاده دارد. در سال ۲۰۰۶ از نظر موسسه THES جزو ۵ دانشگاه برتر دنیا طبقه بندی شده و هم اکنون در رده بندی موسسه QS در رده ۳۸ و در رده بندی Times در رده ۵۴ قرار گرفته است. ۵ نفر از اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه سیدنی تاکنون توانسته‌اند جایزه نوبل را در شاخه‌های مختلف کسب کنند که از این حیث این دانشگاه را نسبت به سایر دانشگاهها در استرالیا بسیار متمایز کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:2 ::  نويسنده : علی